Sims 4 Community stæspakke: Et dyp dykk i å låse opp strikkede klær!

Postet av: Simshjelper Kine

Postet: 26 april 2020. 18:04 Sist endret: 12 april 2021 14:04

Hallo Simmers! SimGuruConor, hoveddesigner for The Sims 4 Community stæsjpakken her. Jeg håper alle holder seg trygge i disse vanvittige tider (Heldigvis er det nok av gode videospill akkurat nå for å holde oss opptatt. Du vet hva jeg snakker om!).

La oss i dag ta et dypt dykk inn i et av de nye spillsystemene våre, Create-A-Sim Knitting Unlock System! Vær oppmerksom på at denne pakken fremdeles er i utvikling og at ting kan (og vil!) Endre seg mellom nå og når pakken slippes.

Som mange av dere vet, er de fleste antrekk allerede låst opp som standard i The Sims 4. Med unntak av noen klesgevinster er mest alt lett tilgjengelig for alle simmer å bruke. Dette hjelper deg med å fortelle historien du vil fortelle rett ut av boksen, men jeg følte ikke at dette systemet var ideelt for en pakke designet rundt simmer som strikker sine egne klær.

For strikkede klær som gensere og beanies, må simmene lage – og låse opp – dem gjennom gameplay. Når du er ferdig med å lage et strikket prosjekt, vil det være i din Sims inventar. Velg Legg til i garderobe for å låse opp det klesplagget for hele husholdningen. Så hvis din strikke ekstraordinære Sim strikker en virkelig fabelaktig genser, kan alle i familien glede seg over fruktene av arbeidene sine.

Det gir mening? Kul. Men her er den morsomme delen!

Vi synliggjør de lagede klærne i Create-a-Sim før du har låst den opp. På denne måten kan du bla gjennom alle potensielle strikkede gjenstander før du lager dem. Dette vil hjelpe deg på Sims strikkeferd, og vise deg hvilke ferdighetsnivåer som er nødvendige for å lage bestemte oppskrifter. Vi har aldri gitt synlighet til låste Create-A-Sim-elementer før, og jeg er virkelig spent på å få dette til spill for våre strikkebord!

For å illustrere hva jeg mener, her er et konsept som UX-teamet vårt (mer om dem nedenfor!) har laget.

Noe som dette føltes helt nødvendig for en pakke som er veldig fokusert på å lage klær, og det hjelper våre strikkede klær til å føle seg spesielle og unike.

Alternativt trenger du ikke å låse opp noen klær til husholdningen din. Kanskje du bare liker å gi gensere til andre? Kanskje du bare donerer sokker til veldedighet? Kanskje du vil froske hele saken og begynne på nytt? Uansett vil strikkede klær forbli i Sims inventar til du bestemmer hva som er best for det.

Jeg planlegger å vie et skikkelig foruminnlegg til de andre pene tingene du kan gjøre med strikkede ting på et senere tidspunkt. Men foreløpig, hva med en tidlig forhåndsvisning av noen av de strikkede ikonene for CAS? Spoilere nedenfor!

Nå vil jeg presentere Justin Allen, vår UX Designer for denne pakken. Jeg spurte litt med Justin for å gi deg ytterligere innsikt i utviklingsprosessen.

Conor: Kan du fortelle oss hva UX er, og hva det vil si å være UX-designer?

Justin: Kort sagt, UX (User Experience) designer den overordnede opplevelsen og flyten i et spill og dets funksjoner. Vi jobber hardt for å utforme opplevelsene slik at mange forskjellige nivåer og typer spillere kan glede seg over tiden sin i The Sims verden. Jeg elsker å vite at jeg er en del av et lidenskapelig lag som streber etter å skape den beste opplevelsen vi kan for spillerne våre. Jeg prøver hele tiden å besøke YouTube-kanaler og forskjellige forum for å se hva spillere liker og hva som kan være frustrerende i The Sims 4. Jeg prøver å ha den kunnskapen i tankene når jeg designer funksjoner.

Conor: Hva var noen utfordringer du møtte da du designet Create-A-Sim Knitting Unlock System?

Justin: Den store utfordringen med Create-A-Sim Knitting Unlock System var å gjøre det synlig og interessant, uten at det var påtrengende eller overveldende. Vi vil at spillerne skal se de låste varene og føle seg oppmuntret til å utforske hvordan de kan låses opp. Det var også viktig for oss å lage et system som kan fortsette å utvikle seg og bli brukt med andre funksjoner i fremtidige pakker for The Sims 4.

Conor: Hva er din favorittfunksjon du noen gang har jobbet med i The Sims 4?

Justin: Jeg er ganske ny på The Sims 4-teamet (jeg jobbet med noen andre prosjekter innen EA før jeg begynte på Maxis). Men jeg elsket å jobbe med Tiny Living Stuff Pack. Det var en morsom utfordring å designe UI-oppdateringene til Build Mode, og mye moro å spille. Jeg er super spent på noen ting jeg jobber med som kommer i fremtidige pakker, men jeg kan ikke snakke om det akkurat nå, beklager! Jeg er veldig stolt over å jobbe med et spill som har så aktive og fantastiske spillere.

Jeg håper du har hatt glede av dette kikket på hva som skjer på vår nyeste stæsjpakke! Jeg vil fortsette å dele små dypdykk-innlegg som dette i fremtiden, så fortsett å se på forumene.

Happy Simming,
SimGuruConor

Kategorier: NyheterThe Sims 4

Om forfatteren: Simshjelper Kine

Simshjelper Kine her! Liker å skrive om alt og ingen ting. Bruker mye av fritiden min på forskjellige utfordringer i Sims 4. Om du har noen spørsmål så er det bare å komentere under ^_^